EGR vožtuvo atjungimas

egr vožtuvas

EGR atjungimas

Neveikia automobilio EGR vožtuvas? Atjunkite jį visai! Programinis automobilio EGR vožtuvo atjungimas tai pats efektyviausias ir optimaliausias sprendimas.

Atjungiame EGR vožtuvus. Automobilio EGR vožtuvas lieka savo vietoje, tik yra išprogramuojamas, o vožtuvo funkcija tampa nereikalinga variklio darbui.  EGR vožtuvo diagnostika ir išprogramavimas gali padėti sutaupyti nuo 100 iki 700 eurų.

 

EGR Atjungimo kainos            Atlikti darbai (EGR)

 

APIE

EGR vožtuvus

Kas yra EGR?

EGR (Exhaust Gas Recirculation) - vožtuvas skirtas variklio išmetamųjų dujų grąžinimui į įsiurbimo kolektorių, kuriame patekdamas šviežias oras yra maišomas su išmetamosiomis dujomis. Jis kaip vožtuvas yra atidarinėjamas/uždarinėjamas 0 - 100%  taip reguliuodamas išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kamerą. Varikliui dirbant laisvais sūkiais ir važiuojant žemais sūkiais kruiziniu greičiu vožtuvas didžiąją dalį laiko būna pradarytas. Automobiliui bėgėjantis EGR vožtuvas uždaromas tam, kad turbinos sukeliamas slėgis neišeitų pro pradarytą EGR vožtuvą į išmetimą.

Dažnai EGR vožtuvas būna mechaniškai stringantis nuo susidėvėjimo, susikaupusių suodžių, o automobilio trauka sumažėja. Ilgainiui prietaisų skydelyje užsidega variklio klaidos gedimo leputė ir įsijungia avarinis rėžimas, automobilio trauka visiškai dingsta. Tokiais atvejais yra rekomenduotinas EGR atjungimas.

autoelektra pliusai minusai

 

 

 

Programiškai atjungto egr vožtuvo pliusai/minusai:

  1. Atjungus vožtuvą nebesirenka suodžiai įsiurbimo kolektoriuje
  2. Be EGR turbina sukelia slėgį nuo žemesnių variklio sūkių
  3. Dėl EGR gedimo niekada nebeužsidegs variklio gedimo lemputė ir nedings trauka
  4. Teoriškai variklis turėtų sunkiau šilti, nes negauna šiltų išmetamųjų dujų

 

Atliekant automobilių kompiuterinę diagnostika dažniausiai yra randamos šios EGR vožtuvo klaidos:

  • P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction 
  • P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected 
  • P0402 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected 
  • P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction 
  • P0404 Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance 
  • P0405 Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit Low 
  • P0406 Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit High 
  • P0407 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit Low 
  • P0408 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit High 
  • P0409 Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit
  • P0486 Exhaust Gas Recirculation Sensor "B" Circuit 
  • P0487 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Open 
  • P0488 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Range/Performance 
  • P0489 Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit Low 
  • P0490 Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit High
Automobilių eleketronikos patikrinimo prietaisas

APIE

EGR vožtuvus

 

egr vožtuvo atjungimas

Blogai funkcionuojančio EGR vožtuvo požymiai:

  • Maksimali galia jaučiama prie aukštesnių variklio sūkių
  • Greitėjant prie žemų sūkių pro duslintuvą išmetamas juodų dūmų debesis
  • Variklis dirba netolygiai ir išmetami pilkšvi dūmai
  • Skydelyje užsidega klaidos lemputė ir automobilio trauka visiškai dingsta
EGR vožtuvo remontas

EGR vožtuvo remonto variantai:

  • Bandyti išvalyti suodžius ir tikėtis kad EGR vožtuvas toliau funkcionuos
  • Keisti EGR vožtuvą dėvėtu arba nauju
  • Programiškai pašalinti ir pamiršti apie EGR vožtuvo problemas visam laikui. EGR vožtuvo atjungimas yra pigiausias variantas, padedantis sutaupyti

 

 

Atjungiame EGR vožtūvą šiems automobiliams:

  •     Alfa Romeo - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Marelli MJD
  •     Audi - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Siemens
  •     BMW - Bosch EDC15/EDC16/EDC17
  •     Chevrolet - Bosch EDC16/EDC17
  •     Chrysler - Bosch EDC16/EDC17
  •     Citroen - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Delphi, Siemens, Visteon
  •     Dodge - Bosch EDC16
  •     Fiat - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Marelli MJD, Siemens, Visteon
  •     Ford - Bosch EDC16, Delphi, Marelli MJD, Siemens, Visteon
  •     Honda - Bosch EDC15/EDC16/EDC17
  •     Hyundai - Bosch EDC15/EDC16
  •     Infiniti - Bosch EDC16
  •     Iveco - Bosch EDC16
  •     Jaguar - Bosch EDC16/EDC17
  •     Jeep - Bosch EDC15/EDC16/EDC17
  •     Kia - Bosch EDC15/EDC16/EDC17
  •     Lancia - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Marelli MJD
  •     Land Rover - Bosch EDC16/EDC17, Siemens, Visteon
  •     Mazda - Bosch EDC16, Denso
  •     Mercedes - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Delphi
  •     Mini - Bosch EDC16/EDC17
  •     Mitsubishi - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Denso
  •     Nissan - Bosch EDC15/EDC16, Denso
  •     Opel - Bosch EDC15/EDC16/EDC17/PSG16, Denso, Marelli MJD
  •     Peugeot - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Delphi, Siemens, Visteon
  •     Porsche - Bosch EDC17
  •     Renault - Bosch EDC15/EDC16, Delphi
  •     Saab - Bosch EDC15/EDC16/EDC17/PSG16
  •     Seat - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Delphi, Siemens
  •     Skoda - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Delphi, Siemens
  •     Suzuki - Bosch EDC16
  •     Toyota - Bosch EDC16/EDC17, Denso
  •     Volkswagen - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Delphi, Siemens
  •     Volvo - Bosch EDC15/EDC16/EDC17, Siemens