TDI variklių kuro kiekio kalibracija

 

Kuro kiekio kalibracija

VAG (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) grupės automobilių įpurškiamo kuro kiekio kalibracija 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi dyzeliniams varikliams.

 

Kitos paslaugos: Variklio galios didinimas | EGR vožtuvo atjungimas | DPF filtro išjungimas

Atlikti darbai

 

APIE

KURO KIEKIO KALIBRACIJA

 

Kas yra kuro kiekio kalibracija?

Kuro kiekio reguliavimas/programavimas VAG (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) grupės automobilių 1.2-2.5 TDI 45-128kw varikliams. Tvarkingo variklio kuro norma turėtų būti 3,5-5mg/str (miligramai/taktas) darbinėje temperatūroje.  

Esant didesnei kuro normai variklis sunaudoja daugiau degalų, prasčiau kuriasi, sunkiau reaguoja į greičio pedalo paspaudimą, tampa mažiau dinamiškas. Esant mažesnei kuro normai variklis pradeda netolygiai dirbti. Dažniausiai kuro norma išsikalibruoja po purkštukų keitimo ar remonto.

pd purkstukai vw 2.0 tdi

 

PD purkštukų veikimo aprašymas

Pumpe-duse dyzelinių purkštuvų sistemos kuro kiekio dozavimas, tai yra kiek purkštuvas išpurškia kuro per taktą, kurį sudaro pagrindinės keturios fazės: 

1. Kuro įsiurbimo eiga

Sukantis paskirstymo velenėlio kumšteliui gražinimo spyruoklė stumia plunžerį aukštyn. Nuolat reikiamu slėgiu tiekiami degalai iš degalų tiekimo sistemos mažo slėgio dalies įtekėjimo kanalu. Elektromagnetinis vožtuvas yra atidarytas ir degalai patenka didelio slėgio ertmę. 

 

2. Pradinė eiga

Besisukanti paskirstymo velenėlio kumštelis stumia plunžerį žemyn. Elektromagnetinis vožtuvas atidarytas, o plunžeris mažo slėgio kanalu stumia degalus atgal į degalų sistemos mažo slėgio dalį.

3. Įpurškimo procesas

Nustatytu laiku valdymo blokas "ECU" įjungia elektromagnetą, taip vožtuvo adata prispaudžiama prie vožtuvo lizdo ir yra uždaroma didelio slėgio ertmė bei mažo slėgio dalis. Plunžeriui mažinant didelio slėgio ertmės tūrį, degalų slėgis joje didėja. Pasiekus purkštuko atidarymo slėgį kuris yra apie 300bar, purkštuko adata pakeliama ir degalai įpurškiami i degimo kamerą. Dėl plunžerio didelio tiekimo greičio viso įpurškimo metu slėgis didėja toliau. Perėjimo iš tiekimo eigos į likusią eigą fazės metu pasiekiamas maksimalus slėgis. Siurblio-purkštuvo atidarymo slėgis pagrindinio įpurškimo metu priklauso nuo pradinio purkštuvo spyruoklės įveržimo, degalų, akumuliatoriaus ir kitų veiksnių.

 

4. Likusi eiga

Kai elektromagneto ritė išjungiama atsidaro ir susijungia didelio slėgio ertmė su mažo slėgio dalimi. Slėgis krenta, jam sumažėjus purkštukas užsidaro ir užbaigia įpurškimo procesą.